14. 6. 2015

Recenze: Freeman Anti-stress mask

Cena: cca 180 kč
Množství: 150 ml

Maska na mě udělala velmi dobrý dojem. Má příjemnou vůni, ačkoli jsme se bála levandulové vůně, kterou maska slibuje. Levandule mi totiž zrovna nevoní, ale vůně není tak intenzivní dokonce je i příjemná.


Po delším používání jsem zpozorovala, že moje pleť je hladká na dotek a dokonce i hezčí na pohled, ale převratný zázrak to zase není. Nic co by nezvládla každá druhá maska.

Právě před několika dny jsme masku použila a na pleti jsem ji nechala asi o trochu dýl než jsem měla. Maska už byla suchá a pleť pod ní mě začala pálit, honem jsem to šla smýt a měla jsem pleť zarudlou. Nic dramatického, použila jsem první krém, který jsem potkala a po půl hodině byla jsem měla zase normální barvu. Dnes jsem ji použila znova a tento problém jsem neměla masku jsem smyla včas. Ale pro ty z Vás co mají citlivější pleť doporučuji masku používat večer před spaním, aby se pleť do rána měla možnost vzpamatovat.

Problém, který s maskou mám je v podstatě jen jeden. Je modrá a po zaschnutí mi dělá problém smýt všechnu tu barvu do posledního zbytku, myji si obličej dvě minuty a mám pocit že pleť je stále namodralá.

1 komentář: